Visar inlägg med etikett Tv-snacks. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tv-snacks. Visa alla inlägg
onsdag 1 oktober 2008
Sitting bull - godast framför tv'n!
Idag när jag såg på Oskyldigt dömd käkade jag min favoritglass Sitting bull. Glassen finns numera som big pack och är farligt god! Så god att man lassar på en stor hög på tallriken. Glassen är ett perfekt tv-snack!
tisdag 30 september 2008
Satsumas - perfekta att äta framför tv'n!
Nästan det bästa med hösten är att den goda frukten Satsumas (nektariner) finns att köpa i affären. Jag köper påsvis! Istället för att äta godis, chips, glass eller något annat onyttigt kan man istället mumsa på en Satsumas, både nyttigt och supergott! Ett perfekt tv-snack!

Prenumerera på:
Inlägg (Atom)